Home • klantenservice

Informatie en ondersteuning

Als u specifieke informatie nodig heeft of in contact wilt komen met onze serviceafdeling, bent u hier aan het juiste adres.

Veelgestelde vragen

Ja, dat kan op de dag van bezorging. Dan ontvang je van DHL of PostNL een e-mail waarbij je via een link kan kiezen voor een ander bezorgmoment of adres.

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je veilig en betrouwbaar kan winkelen bij Stuntkoop. Hoe kun je daar zeker van zijn?

Webwinkelkeur
Hét webwinkelkeurmerk van Nederland. Met WebwinkelKeur laat je zien dat je te vertrouwen bent en weet de consument dat ze bij jou veilig kunnen winkelen. Dit keurmerk garandeert dat je bij Stuntkoop veilig kan shoppen, dat we eerlijk handelen en dat we voldoen aan strenge eisen op het gebied van klachtafhandeling, wet- en regelgeving.

We gaan zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Alle pagina’s, dus ook de pagina’s waarop je je gegevens invult of bekijkt, zijn goed beveiligd. Dit zie je aan het slotje in de adresbalk en aan onze URL die begint met https://

  • Bestel je meer dan 1 artikel, dan verdelen we de korting in verhouding tot de prijs van de artikelen.
  • Annuleer of retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel.
  • Stuur je alles retour, dan vervalt de volledige korting.
  • Je kan maar één kortingscode per bestelling gebruiken.
  • Je kan geen kortingsbon gebruiken om achteraf te betalen.

Om je artikel te laten repareren meld je het artikel aan per e-mail. Wanneer de reparateur het artikel ontvangt, wordt het eerst onderzocht. Valt je artikel binnen onze garantievoorwaarden? Dan zijn de onderzoekskosten en reparatie gratis. Als we het artikel niet meer kunnen repareren, nemen we contact met je op om een passende oplossing te vinden.

Volgens de wet heb je recht op een goed product. Dat betekent dat een product niet zomaar kapot mag gaan. Gebeurt dat wel? Dan mag je vragen om reparatie, een vervangend product of je geld terug.

Als je bij ons een artikel koopt mag je verwachten dat je een goed artikel ontvangt. Is er toch iets mis met je artikel, dan zoeken we zo snel mogelijk een passende oplossing.